GEEF EEN BOEK KADO, SPECIALE AANBIEDING VOOR DE FEESTDAGEN

FOTO’S, ANEKDOTES, STATISTIEKEN EN ANDERE INFO OVER DE GESCHIEDENIS VAN DE KORFBALVERENIGINGEN EN SELECTIES HAAGSE REGIO IN BOEKEN EN OP DE WEBSITE
De Stichting The Hague Korfball Masters en uitgeverij Nederlands Sportboeken Club hebben de afgelopen jaren 4 boeken samengesteld uit materiaal dat de afgelopen jaren is verzameld en gedigitaliseerd. Inhoud kan je ook vinden op onze website. Met dank aan Ton van Rijswijk, Martijn van Wensveen, Harald Braakman, Mateo Taal, Chris Willemsen en vele anderen.
Naast de boeken, die slechts een beperkte weergave zijn van de enorme hoeveelheid materiaal die onze organisatie ter beschikking is gesteld, is er de website www.haagsekorfbalhistorie.nl, waar via een link naar google drive al deze informatie voor iedereen beschikbaar is. Een unieke verzameling van duizenden foto’s, documenten en krantenknipsels, bijeengebracht door (oud) leden van vaak niet meer bestaande korfbalverenigingen uit Den Haag en directe omgeving. Ook van selecties van HKB, Rijndelfland en KNKB. Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram (haagsekorfbalregio).

De boeken zijn via onze organisatie te koop voor de speciale prijs van € 15 per stuk (winkelprijs is € 20) per boek. Bij aanschaf meerdere boeken is de prijs € 12,50 per boek.
Stuur ons een email (contact@korfbalhaagseregio.nl) met je bestelling. Vermeld welke delen en aantal.

Heb jij nog oud korfbalmateriaal (foto’s, oude krantjes, documenten, anekdotes e.d.) beschikbaar of wil je meer informatie? Mail naar contact@haagsekorfbalhistorie.nl of
bel: 06 288 038 83 (Rob Blokpoel).