Boeken Korfbal Historie

Het is al weer een tijdje geleden, maar hierbij informatie over de verdere ontwikkelingen Haagse Korfbal Historie.
De uitgave van deel 5 over de Haagse Korfbal Historie schuiven we vooruit. De verkoopcijfers van deel 4 blijven mede door Corona achter bij onze verwachtingen.
Alle delen zijn nog steeds te verkrijgen voor € 17,50 p.s. (normale prijs € 20).
Zeker nu de donkere dagen er weer aankomen, is het lezen van het korfbal boek een boeiende aangelegenheid. Is ook een mooi kado voor verjaardagen en feestdagen.
Bestellen kan door een e-mail te sturen naar contact@korfbalhaagseregio.nl met daarbij de vermelding welke delen je wilt.
De inhoud van de boeken staan nog steeds op onze site https://www.korfbalhaagseregio.nl/historie
Ook daar vind je alle info over alle (niet meer) bestaande korfbalverenigingen uit de regio. Bij die verenigingen, waar we foto's en andere infor over hebben, vind je een link "Historie" naar Google Drive. Mede dank zij de informatie die wij van zoveel (oud)leden in de afgelopen jaren hebben ontvangen zijn duizenden foto's en documenten gescand. Bij de ene vereniging wat meer dan de andere. Natuurlijk ontbreekt er nog heel veel. Dus heb je nog info beschikbaar laat het ons weten. Ook leuke anekdotes zijn welkom.

WORDT OF BLIJF DONATEUR Haagse Korfbal Historie
Blijf ons helpen bij het ontwikkelen van de boeken en website. Wij ontvangen geen subsidie en zijn dus mede afhankelijk van deze donaties.
De huidige en nieuwe donateurs verzoeken wij € 50 (is per jaar) over te maken op ons bankaccount NL23INGB0009279014 tnv Stichting The Hague Korfball Masters o.v.v. Donateur Haagse Korfbal Historie. U ontvangt o.a. een speciale VIPuitnodiging voor de finaleavond Haagse Korfbaldagen op vrijdag 18 november a.s. en een speciale vermelding op onze website en natuurlijk in het volgende boek.

Dank voor je medewerking.