Overlijden Edwin Louwer

Wij ontvingen het trieste bericht dat op de veel te jonge leeftijd van 48 jaar Edwin Louwer aan de gevolgen van een herseninfarct is overleden op 23 augustus 2022.
Edwin was een zeer gewaardeerd lid van CKV NIO in Rotterdam, maar wij kennen hem vooral van de Haagse Korfbaldagen, waarbij hij van meet af aan als scheidsrechter van het G-Korfbaltoernooi optrad.

Door zijn rustige houding wist hij deze groep korfballers altijd op de juiste wijze te benaderen en leiding te geven aan het spel. Tijdens de laatste editie van de Haagse Korfbaldagen floot hij de Finale tussen Refleks/Dijkvogels en Tempo. Toen wij hem ook voor de Korfbal Leaguefinale in AHOY uitnodigden, gaf hij aan, dat hij daar al aanwezig was omdat hij vrijwilliger van de organisatie was. En niet alleen van de Korfbal League finale, maar ook van de Jaarlijkse Challenge in het Topsportcentrum Rotterdam. Hij was daarnaast een vrijwilliger binnen ckv NIO in hart en nieren die alles aanpakte.

Zijn laatste optreden was onlangs als scheidsrechter tijdens de Special Olympics in Twente. Wij zullen hem missen. Wij wensen zijn echtgenote en verdere familie veel sterkte toe om dit verlies te dragen.