WE ZIJN OP ZOEK NAAR SPONSORS/DONATEURS/INVESTEERDERS om KORFBAL in de HAAGSE REGIO financieel te ondersteunen.

De Stichting The Hague Korfball Masters richt zich op het verbeteren van de korfbalpromotie in de Haagse Regio. Dat gaat o.a. om het initiëren en ondersteunen van nieuwe initiatieven, het onderhouden en verbeteren van de kwaliteit van huidige technische en bestuurlijke organisatie bij de korfbalverenigingen.
Momenteel richt de Stichting zich op 3 onderdelen, te weten:
• Korfbal in de Haagse Regio
• Haagse Korfbalhistorie
• Haagse Korfbaldagen
Zo organiseert zij o.a. een van de grootste korfbal evenementen van Nederland, de Haagse Korfbaldagen. Dit jaar vindt het evenement plaats van 10 t/m 18 november a.s. Verder houdt de Stichting zich bezig met de uitgave van een nieuwsbrief/magazine (3x p.j.), jaarlijkse uitgave van een boek over de Haagse Korfbalhistorie en beheert zij een website waar de korfbalsport in de regio wordt gepromoot en de historie van alle verenigingen uit de regio Den Haag. Daarbij wordt ook de sociale media, zoals Facebook en Instagram ingezet om verslag te doen van alle korfbalactiviteiten in de Haagse regio.
Om dit alles mogelijk te maken, is de organisatie op zoek naar bedrijven en organisaties die de korfbalsport in onze regio financieel willen ondersteunen door het sponsoren (cash, adverteren, subsidiëren of barteren) van de vele activiteiten.
Een uitgebreid overzicht van de sponsormogelijkheden en de tarieven vindt u hieronder. Het betreft de periode van 1 juli 2022 tot 1 juli 2023. Ook te vinden op www.korfbalhaagseregio.nl
Voor afspraak en/of meer informatie:
Stuur verzoek om contact op te nemen naar contact@korfbalhaagseregio.nl
of bel 06 28803883