Vereniging 25: Die Haghe

Oprichting: 1 april 1920
Velden: 2 okt. 1931: speelt aan de weg naar Kijkduin. Phoenix moest verzamelen in de kromming even voor het veld van Die Haghe.
"50 jaar HKB ": 28-8-1932 werd in Wassenaar het sportpark Groenendaal in Wassenaar geopend. HKV, Ons Eibernest, Die Haghe, Ready, Emma. Bestond tot augustus 1934. (alleen HKV bleef)
Vanaf 1 juni 1935 spelen Die Haghe en Ready op Escamplaan, tussen Zuiderparklaan en Soestdijksekade.

Bovenstaand overzicht en nog veel meer staat in de nieuwe uitgave (deel 2) over de rijke Haagse Korfbal Historie. Deze is sinds 1 november te koop bij alle boekwinkels in Nederland (veelal bestellen) of via de website van de Nederlands Sportboeken Club/

Help ons met aanvullende of verbeterde informatie. Stuur email naar contact@haagsekorfbalhistorie.nl