KVS/Groeneveld blijft ongeslagen

In Scheveningen stond de wedstrijd tussen KVS/Groeneveld Keukens en Antilopen op het programma. Het was de week van de scheidsrechters dus beide heren kregen een presentje van de vereniging en gingen met alle spelers op de foto.

KVS nam na een paar minuten de voorsprong maar de wedstrijd kwam qua scoren maar moeilijk op gang. Het was een winderige middag in het Cas van Dijkpark, waardoor de teams maar lastig tot scoren kwamen. Pas in de 10e minuut wist Antilopen te scoren en maakte er inmiddels 2-1 van. De Scheveningers gingen echter gestaag door en brachten een ruststand van 11-5 op het scorebord.
De tweede helft leverde geen ander beeld op. Antilopen kwam tekort, KVS/Groeneveld speelde de wedstrijd rustig uit en kwam in het geheel niet in de problemen. Bij het laatste fluitsignaal stond de score 19-13 op het scoreboard, een terechte overwinning voor de Supervissen.

Door deze overwinning blijft KVS 1 ongeslagen in de overgangsklasse en gaat aan de leiding in de poule. De Haagse rivaal Die Haghe volgt op 2 punten.

Foto en tekst: Eric van der Ende
Meer foto's op www.sportsnap.nl