Wedstrijd van de week

De Stichting The Hague Korfball Masters werkt samen met het sportfoto platform Sportsnap.nl Door elke week een wedstrijd te volgen onder het motto: De Wedstrijd van de Week.
Via de social media, Instagram, facebook en websites www.Korfbalhaagseregio.nl en www.Sportsnap.nl zal veel promotie gemaakt worden van onze leuke korfbalsport.
Sportsnap.nl volgt vele korfbalwedstrijden tijdens de competities en plaatsen deze foto's op www.sportsnap.nl Je kan ook via de website van Korfbal Haagse Regio op de home-page
direct naar www.sportsnap.nl , waar inmiddels al meer dan 100 korfbalwedstrijden op staan. Middels een kleine bijdrage kan je foto's bestellen, die je o.a. op je mobiel kan plaatsen.
Door enkele foto's te bestellen, worden de directe kosten, zoals o.a vervoer vergoed door jullie.
Elk korfbalteam kan ook een team-shoots aanvragen, voor info info@sportsnap.nl

17 september ALO - KIOS
24 september KVS - Die Haghe en Meervogels - Avanti
1 oktober GKV - ODO
8 oktober Achilles - Sporting Trigon
15 oktober VEO - KVA
22 oktober Dunas - DFS

De verenigingen, die deze wedstrijd zelf wil live streamen/opnemen, graag contact met ons opnemen. Wij kunnen eventueel kort verslag van de beelden maken en via onze YouTube kanaal uitzenden.
Reacties naar contact@korfbalhaagseregio.nl